Kastor, producent koszul męskich i konfekcji damskiej, rozszerzył współpracę z TapOn - platformą do tworzenia programów lojalnościowych. Po okresie pilotażu firma objęła programem kilkanaście swoich salonów na terenie całego kraju. Obecnie w każdym z nich klienci mogą zbierać punkty za zakupy i odbierać nagrody używając aplikacji na telefony komórkowe, a także tradycyjnej karty lojalnościowej.
Po kilkumiesięcznym pilotażu Kastor uruchomił w swojej sieci sklepów firmowych program lojalnościowy, przygotowany na bazie platformy TapOn, która automatyzuje działania marketingowe. W salonach firmy pojawiły się tablety służące do obsługi programu, które wyświetlają również informacje o dostępnych promocjach i nagrodach. Aby naliczyć punkty za zakupy, sprawdzić ich liczbę lub wymienić na nagrodę, wystarczy zbliżyć do urządzenia telefon z zainstalowaną aplikacją TapOn. Klienci preferujący tradycyjne rozwiązania mogą postąpić dokładnie tak samo, korzystając z plastikowej karty lojalnościowej. Firma wprowadziła system w swoich salonach firmowych na terenie całej Polski m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Kielcach, Częstochowie, Lubinie, Wrocławiu, Włocławku i Łodzi.
– TapOn pozwala docierać do wszystkich naszych klientów, którzy chcą korzystać z programu lojalnościowego w komórce, jak i preferujących tradycyjną kartę lojalnościową – mówi Jolanta Bujnowska, członek zarządu Kastor SA – Wdrożenie programu lojalnościowego dało nam nowe możliwości w zakresie interakcji z klientami. Zakładamy, że przełoży się także na zwiększenie świadomości marki Kastor – dodaje Bujnowska.
Korzystanie z TapOn jest dla klientów darmowe. Kartę lojalnościową można otrzymać odwiedzając dowolny punkt partnerski. Aplikacja mobilna jest dostępna na wszystkie telefony z systemami Android, iOS oraz Windows Phone. Poza możliwością szybkiego sprawdzenia liczby punktów zebranych w programie, jej użytkownicy mogą też otrzymywać wiadomości o nowych promocjach i zdobywać dodatkowe punkty za rozmaite aktywności, np. polecenie produktu na Facebooku, wypełnienie ankiety konsumenckiej czy wizytę w punkcie sprzedaży.
Kastor to kolejna firma z branży modowej, która nawiązała współpracę z TapOn. Programy lojalnościowe stworzone za pomocą tej platformy prowadzą m.in. sieci sklepów SCOTFREE, Eksbut oraz Jubistyl. Użytkownicy TapOn są też premiowani za zakupy w Abstrawear (sklep założony przez autorów popularnego kanału Abstrachuje.TV) oraz Hempszop, sieci sprzedającej ubrania marki DIIL, którą stworzyli znani raperzy Bilon i Wilku.
Kastor jest obecny na polskim rynku od ponad 25 lat. Znany jest przede wszystkim z projektowania i produkcji wysokiej jakości koszul męskich, dostępnych w gotowych rozmiarach, jak również szytych na miarę. W portfolio firmy znajduje się także adresowana do kobiet marka Senso. Wszystkie produkty można kupić w salonach firmowych oraz kilkudziesięciu sklepach partnerskich na terenie całej Polski.
***
TapOn – system do tworzenia indywidualnych programów lojalnościowych z wykorzystaniem technologii mobilnych lub tradycyjnych kart lojalnościowych. TapOn pozwala na informowanie o promocjach i nagrodach bezpośrednio na telefon komórkowy lub mail klienta. Firmy korzystające z systemu mogą nagradzać swoich klientów za aktywność zakupową, jak również szereg innych czynności, np. wizytę w sklepie lub lokalu czy polecenie usługi w serwisie społecznościowym. TapOn jest skierowany do średnich i dużych firm, które pragną utrzymać długotrwałe relacje ze swoimi klientami.
Kastor – producent koszul męskich i konfekcji damskiej. Zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją odzieży. Świadczy usługi w zakresie przeszyć dla firm zagranicznych i polskich. Jest właścicielem marek odzieżowych: Kastor i Senso. Marka Kastor jest obecna na rynku krajowym od 1990 r., ale historia Firmy to prawie 50 lat tradycji i doświadczeń w branży odzieżowej.
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/kastor-i-tapon-rozszerzaja-wspolprace